الاثنين، 2 يناير 2012

عاوز أكون انا

مش عاوز ابقى زيك ولا عاوز ابقى زيها
عاوز ابقى زى حاجة عمر ما حد سمع عنها

ايه يعنى لما ابقى جديد غريب عجيب
ولا اقلد حد حتى لو كان الحد دا رهيب

و لو حتى هفضل جاهل وهتعلم الحاجة فى 100 سنه
مش همشى ورا حاجة مش فاهمها انا

مش عاوز ابقى روش ولا عاوز اكون طحن
لو حتى هعيش كئيب وروحى تخلص منها الشحن

انا عاوز اكون انا ولو حتى هفضل زى ما انا
ولو حتى هبقى سيس واكون حفيد لابليس
طالما انا مقتنع يبقى ميزعلش عليا اى عزيز
الا اذا انا قررت ... واتغيرت... انى اكون ... حد يصون....لنفسه كرامه ... ويبقى فيه شويه شهامه



عاوز الناس تحبنى من غير سبب

يحسوا بس ان كل ال فيا دا ادب

أكون حد يقدر ولا عمره يِنحَنَنا
وابنى مستقبلى خطوة خطوة واكون قد البنا
مش عاوز اكون حاجة تترمى فى الفنا
او اكون زى ناس كتيرة عايشة عيشة ضنا
او اكون زى ناس بتحلم حلم وتحققه فى سنه
مشكلتى فيا انا ... انى عاوز اكون انا

نفسى اكون عايش للفرح والهنا
ولا اشيل هم للدنيا ولا افكر فى اى عنا
ولا اشغل بالى بحاجة تخلينى ولو فى لحظة فى عكننة

ولو حتى هتعدى عليا الثانية بسنه

محدش ليه دعوة بيا ولا ليا دعوة بحد انا

ما قولتلك انى انا عاوز اكون زى ما انا

محدش يلعب فى عقلى لان عقلى دا بتاعى انا

ولو مخى هيفضل فى مطروح وهكون انا فى قنا

انا عاوز اكون زى ما انا


ما هو انتى يا انا ... لازم اكونك انا

0 التعليقات:

إرسال تعليق